Friday, August 7, 2009

အရာရာကို မလုပ္ခင္ကတည္းက ေတြးမိဖို႔ပါ



သရုပ္ေဆာင္ အဆုိေတာ္ မင္းေမာ္ကြန္းက အင္တာနက္တြင္ ပ်ံ႕ေနသည့္ သူႏွင့္ သူငယ္ခ်င္းမ်ား၏ ဓာတ္ပုံမွာ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းတခုတြင္ သန္႔ရွင္းေရး လုပ္စဥ္က အမွတ္တရ ရုိက္ကူးထားေသာ ပုံျဖစ္ေၾကာင္း ယမန္ေန႔က အသံလႊင့္ဌာန တခုသုိ႔ ေျပာဆုိၿပီး ထုိလုပ္ရပ္အတြက္ ရဟန္းသံဃာမ်ားကုိ ေတာင္းပန္လုိက္သည္။
“သာသနာ ဆိုတာလည္း ေစာ္ကားစရာ မရွိပါဘူး၊ သံဃာ ဆိုတာလည္း ေစာ္ကားစရာ မရွိပါဘူး၊ က်ေနာ္တို႔ ရင္ထဲမွာ အျမဲတမ္း ယံုၾကည္ ကိုးကြယ္ ဆည္းကပ္ရမဲ့အရာပါပဲ။ က်ေနာ္တို႔ေတြမွာ တက္တူး (ေဆးမင္ေၾကာင္) ထိုးတယ္ ဘာညာ ဆိုတာက ဒါက လူငယ္သဘာဝပါ၊ သားလည္း ရွင္ျပဳ က်ေနာ္ ကိုယ္တိုင္လည္း ဝတ္ဆိုေတာ့ အဲလို ဝတ္တာပါ၊ ေနာက္ က်ေနာ္တို႔ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမွာ သန္႔ရွင္းေရး လုပ္ၾကရင္းနဲ႔ အမွတ္တရ ႐ိုက္ထားခဲ့တဲ့ ဓာတ္ပံုေလးပါ၊ လြန္ခဲ့တဲ့ ၂ ႏွစ္ေက်ာ္ေလာက္ ကတည္းကပါ။ အဲဒီေတာ့ သူတို႔ ေျပာတယ္ ဆိုလို႔ရွိရင္ ေနာက္ကို ဆင္ျခင္ဖို႔ပဲ ရွိပါတယ္ ခင္ဗ်ာ့။ တျခား ရည္႐ြယ္ခ်က္ ဘာမွ မရွိပါဘူးခင္ဗ်ာ့။ က်ေနာ္တို႔ တကယ္ လူငယ္ သဘာဝ အမွတ္တရေလး လုပ္မိတဲ့ သေဘာပါ၊ အဲဒီအတြက္ကိုလည္း က်ေနာ္က ဒီ သံဃာေတာ္ေတြကို ေတာင္းပန္ပါတယ္” ဟု မင္းေမာ္ကြန္းက လြတ္လပ္သည့္အာရွအသံ (Radio Free Asia) သုိ႔ ေျပာၾကားလုိက္သည္။
အရင္က ဒီေနရာမွာ ေရးထားပါတယ္။

0 comments:

Post a Comment