Thursday, August 6, 2009

ခ်စ္သူဆိုျပတဲ႔သီခ်င္း

ဘယ္သူပဲျဖစ္ျဖစ္ ကိုယ္႔ခ်စ္သူရဲ႕ ဂရုစိုက္မႈေလးကို လိုခ်င္ၾကတယ္။ က်ေနာ္လည္း ဒီလိုပါပဲ။ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ခ်စ္သူရဲ႕ ဂရုစိုက္မႈေလးကို မရခဲ႔ဘူးလို႔ထင္ခဲ႔တယ္။ အျမဲတမ္းလိုလို အဲလိုပဲေတြးမိေနတာ။ ေနာက္ဆံုးက်ေတာ႔ သူရဲ႕ဂရုစိုက္မႈေလးကို ျမင္ျမင္လာရတယ္။ တကယ္ေတာ႔ သူဂရုမစိုက္တာ မဟုတ္ဘူးထင္ပါတယ္။ အဲဒါသူ႔အက်င္႔ေလးေလ။ ၾကံဳရပါမ်ားေတာ႔လည္း တခါတေလ စိတ္ညစ္တယ္။ သူ က်ေနာ႔္အေပၚခ်စ္တဲ႔ အခ်စ္ကကို ထူးဆန္းေနခဲ႔တာပါ။ အခ်ိန္တိုင္း သူ႔ဆီက ခ်ဳိျမိန္တဲ႔ တံု႔ျပန္မႈေတြကိုပဲ ေမွ်ာ္လင္႔ေနခဲ႔တာ။ ေအးစက္စက္ေနတတ္တာလည္း သူ႔အက်င္႔ေလးပါပဲ။ က်ေနာ္နဲ႔ေတြ႔ရင္လည္း တစ္ေယာက္တည္း သီခ်င္းေလးေတျြငီးေနတတ္တယ္။ ေ၀းေနရတာဆိုေတာ႔လည္း သူ႔ႏႈတ္ခမ္းေလးလႈတ္တာကလြဲရင္ သူ႔အသံေလးကို မၾကားခဲ႔ရဘူး။ သူ သီခ်င္းဆိုေနတယ္ဆိုတာေတာ႔ က်ေနာ္သိတယ္။ က်ေနာ္႔ကို သီခ်င္းဆိုျပဖို႔ အခါခါေျပာဖူးတာေပါ႔။ သူရွက္ေနလို႔ထင္တယ္။ အခ်ိန္အေတာ္ၾကာေအာင္ သူ႔သီခ်င္းသံေလးကို က်ေနာ္မၾကားခဲ႔ရဘူး။ တစ္ေန႔ေပါ႔။ ဖုန္းေျပာျဖစ္ခဲ႔ၾကတယ္။ ဒီတစ္ခါေတာ႔ က်ေနာ႔္ဆႏၵေတြျပည့္၀ခဲ႔ရတယ္။ က်ေနာ္ အရမ္းေပ်ာ္ခဲ႔တာေပါ႔။ သူဆိုျပတဲ႔သီခ်င္းေလးက က်ေနာ္႔အတြက္ အျမဲတမ္းအမွတ္တရျဖစ္ေနမွာပါ။

Download.....Proud of you
Download.....Proud of you

0 comments:

Post a Comment