Thursday, April 23, 2009

အရမ္းရွက္တတ္တဲ႔ ခ်စ္သူေလး

ကၽြန္ေတာ႔ခ်စ္သူေလးကေလ

အရမ္းရွက္တတ္တာဗ်ာ

ကၽြန္ေတာ္ စကားေျပာရင္လည္း

ေနာက္ကေတာင္ လိုက္မေျပာရဲဘူး

စကားကလည္းနည္းေသးတယ္

စကားမေျပာလို႔ကၽြန္ေတာ္ကေျပာရင္လည္း

ကေလးေလးလိုပဲ စိတ္ကေကာက္ေသးတယ္

ကၽြန္ေတာ႔ကို မေခၚေတာ႔ဘူးပဲေျပာတာ

အဲဒါသူ႔ႏိူင္ကြက္ေလ

ကၽြန္ေတာ္ကလည္း တကယ္ကိုအရမ္းခ်စ္တာကို

အျမဲတမ္းသူစိတ္ခ်မ္းသာေစခ်င္ေတာ႔အလိုလိုက္တယ္

သူကလည္း ဆိုးတာေတာ႔မဟုတ္ပါဘူး

ခၽြဲတာေလ ကေလးေလးတစ္ေယာက္လို ႏြဲ႔ဆိုးေလးပါ

ကၽြန္ေတာ္က သူစကားအမ်ားၾကီးေျပာေစခ်င္လို႔သာေျပာရတာပါ

သူေျပာတဲ႔စကားေလးေတြကိုလည္းနားေထာင္ခ်င္လို႔ေလ

သူကစကားနည္းရင္ ကၽြန္ေတာ္က ၀မ္းနည္းတယ္ေလ

ရင္ထဲမွာမေကာင္းဘူး

သူဘယ္လိုေလးပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းခ်စ္တယ္

စိတ္ေကာက္လည္း ခ်စ္တာပါပဲ

ခုရက္ပိုင္း ညပိုင္းေတြေလ

သူနဲ႔လူခ်င္းေတြ႔ျဖစ္တယ္

အျပင္မွာေတာ႔မဟုတ္ပါဘူး

vzo ထဲမွာေပါ႔

ျဖစ္ႏိူင္ရင္ အျပင္မွာေတြ႔ခ်င္တာပါ

သူ႔ပံုရိပ္ေလးေတြက ကၽြန္ေတာ္႔ရင္ထဲက ေဖ်ာက္လို႔မရပါဘူး

အခ်ိန္တိုင္း ျမင္ေယာင္ေနတယ္

သူက အရမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေနတာကိုး

vzo ထဲမွာလည္း ရုပ္တည္ၾကီးနဲ႔ဗ်ာ

တကယ္ပါပဲ

သူ႔အျပံဳးေလးတစ္ခုကို ျမင္ရဖို႔

ကၽြန္ေတာ္စကားေတြအမ်ားၾကီးေျပာရတယ္

တကယ္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ေျပာလိုက္လို႔ သူျပံဳးလိုက္ရင္

ကၽြန္ေတာ္႔ရင္ထဲမွာ အရမ္းေပ်ာ္တာပါ

သူ႔အျပံဳးေလးကလည္း ခဏေလးပါ

ကၽြန္ေတာ္ ဓါတ္ပံုလိုက္ရိုက္ရင္ေတာင္

ဘယ္ေတာ႔မွ မမွီဘူး

အခ်ိန္တိုင္း အေတြးထဲမွာ သူကရွိေနတယ္

သူနဲ႔မေတြ႔ရရင္ အိပ္မေပ်ာ္ဘူး

အျမဲတမ္းလည္း လြမ္းေနတာပါ

အရမ္းခ်စ္တယ္ ခ်စ္သူရယ္.....


0 comments:

Post a Comment